Sabtu, 1 Mac 2014

NUTRI GOAT MIRACLE 8

Salam semua,

Kalau dapat diperhatikan post-post sebelum ini korang mesti tertanya2 kenapa aku postkan tentang kebaikan2 makanan sunnah Rasullulah S.A.W. kita... Tapi korang dah baca ke belum? Mesti kena baca tau sebab kalau tak baca mestilah korang tak tahu dan tak dapat memahami kebaikan dan keistimewaan makana sunnah tersebut.

Selain daripada itu, aku juga nak mewar2kan tentang kebaikan susu kambing. Kalau dulu2 ramai yang tak gemar nak minum susu kambing ni disebabkan baunya yang hamis. akan tetapi, dengan kemajuan teknologi sekarang ni, susu kambing dan takde bau hamis dahhh.. and yang paling best aku sendiri yang tak pernah nak suka susu, dah boleh minum susu.

Dan oleh itu, aku juga nak promote susu kambing yang bukan sahaja susu kambing tetapi mengandungi 8 jenis makanan sunnah Rasullulah S.A.W. kita iaitu kismis, kurma, buah tin, buah delima, zaitun, madu dan yang paling best, dia ada Habbatus sauda... jadi tak payah la aku nak bgtau panjang2 lebar lagi tentang susu kambing NUTRI GOAT MIRACLE 8.







Ok.. NUTRI GOAT MIRACLE 8 ni harga dia cuma RM40 sekotak untuk semenanjung dan RM46 sekotak untuk Sabah dan Sarawak. Sekotak ada 15 sachets. Untuk postage semenanjung RM6 dan RM7 untuk Sabah dan Sarawak.

Jadi kalau anda dan anda dan anda yang berminat nak cuba/order boleh lah PM kat Wechat id: zuarifah88...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan